Saturday, July 25, 2009

SHAHIDAN KUTUK MB BESAR PERLIS MOHD ISA KERANA BODOH TAK MEWAHABIKAN DAN MEYAHUDIKAN PERLIS DAN RAKYATNYA


BEKAS MB PERLIS


MB PERLIS SEKARANG



Dalam Utusan yang bertarikhkan 24 Julai lalu, bekas MB Perlis Datuk Shahidan yang mana dia adalah anak murid kepada penganjur seks bebas bekas Mufti Perlis Dr Asri Zainal Abidin al Wahhabi telah mengkritik MB Perlis Mohd Isa kerana tidak menerapkan akidah Yahudi dengan menggunakan nama Ahli Sunnah Wal Jamaah.

Datuk Shahidan seolah-oleh mengaku bahawa dia sahaja yang telah menyebarkan ajaran sesat Wahabi di Perlis berpandukan dengan Si Dr Asri tu.

MB Perlis sekarang ni bodoh, tak rujuk pada Mufti Perlis Sekarang Dr Juanda yang Wahabi tu, aku dulu selalu rujuk pada Dr Asri dalam hal-hal agama ini.--Bekas MB Perlis

Bekas MB Perlis Datuk Shahidan tu sedang berusaha untuk menjatuhkan MB Perlis sekarang, supaya dia dapat menyambung dakwah ajaran sesat wahabinya untuk disebarkan di Perlis itu.

Bekas MB itu juga tertekan oleh ulamak-ulamak Wahabi sekarang seperti Dr Asri dan selainnya, kesian MB Perlis tertekannn.., jgn layan sangat si Asri tu, nanti-nanti dia baham kamu baru tauuu,
Berhati-hati dengan orang yg suka hubungan sejenis tuu wahai Datuk!!

7 comments:

  1. apa itu wahabi ! kenapa orang sering bertelingkah antara satu sama lain ? apakah islam bukan ugama kedamaian atau bukan ugama sebenar benarnya ? Tak heranlah ramai orang islam di rantau ini udah berpindah ke ugama lain yang lebeh aman !

    ReplyDelete
  2. NI MEMANG BLOG GILAAAAAAAAAAAAAA.
    NAK MENJATUHKAN AGAMA ISLAM.
    SERONOK LA TU ORG KOMEN BLOG HANG!
    PADAHAL ORG KUTUK!!!!!!!!

    ReplyDelete
  3. ni blog anti dr asri ka?
    xda org komen sangat pon blog ni..
    xda sambutan

    ReplyDelete
  4. You are wasting your time blogging on this subject. There are very insufficient supportive and substantial documentary evidences to support your claim.
    When arguing on any issue it must be supported by strong proof either from the Quran or Hadith and any other sources of globally accepted Muslim scholars. Hope that your future response should bring solid proof on your stand against Wahabism.
    There is a difference between the Salafi concept and Wahabism if you would care to research on the subject.

    ReplyDelete
  5. Wahabism? itu bukanlah satu aliran pemikiran!! orang yang sengaja mencari jalan untuk merosakkan Islam dari dalam memunculkan Wahabismm..syeikh abdul wahhab tidaklah pernah mempelopori atau menjuluki dirinya sebagai pengasas wahabism sebaliknya orang yang nak hancurkan Islamlah yang menimbulkan semakin banyak firqah dalam Islam dengan tujuan melemahkan ukhuwwah dan menimbulkan fitnah..justru marilah sama2 kita rapatkan ukhuwwah, buang yang keruh ambil yang jernih, jangan jadi munafiq..

    ReplyDelete
  6. Sad to say that site has nothing but laying a lot of fitnah and wasted effort on your part. Why don't you do better things to get the blessing of Allah. Write good articles on how to foster better relationship among Muslims. May Allah s.w.t. give you hidayah.

    ReplyDelete